lauantai 28. tammikuuta 2017

Päiväunet

Nap


Tää on täydellinen peti poikasten päiväunille.
This is the perfect bed to kittens to take a nap.


Ei siis muka meidän nokosille ollenkaan?!
So we can't use it at all for our nap?!


Mulle ei ainakaan tuottaisi vaikeuksia ottaa tässä pikku tirsat.
It's not a problem for me to sleep here a little bit.


Ehei, mä pyysin tämän mun poikasia varten ja sitä paitsi tästä tulee todella hyvä maitobaari myös.
No way, I asked this for my kittens and besides, this will be a really good milk bar also.


4 kommenttia:

  1. Hyvä, että sulla rupee olemaan kaikki valmiina...missäs sulho?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluan laittaa kaikki valmiiksi, että tuleva sulho näkee mun olevan valmistautunut morsian.
      Sulhon kanssa haluan aloittaa silleen rauhallisesti ensin kirjeenvaihdolla. Saadaan siten aikaa tutustua toisiimme ennen treffejä ♥ Oih, kun saisikin pian hänen osoitteen...
      - Eddie -

      Poista
  2. Voi sentään, teillä on siis tiedossa häät? Hurjaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva, mulla ei oo vielä hääpukua hankittuna!! Kiitos kun muistutit :)
      - Eddie -

      Poista