tiistai 23. heinäkuuta 2024

Kenen talo?

Whose house?

 

Tästä tulee niin hieno mun talo.
This is going to be such a great house for me.

Pate, mä tein tän meille kaikille.
Pate, I made a house for us all. 

 
Ai, teit vain?
Oh, for all of us?

 
Tää on sun jos suuteloitset mun tassua.
It's yours if you kiss my paw.

 
Ei tuo ollu kunnon suutelointia.
That wasn't a proper paw kiss.

 
Oli se riittävän hyvä.
That was good enough.

 
Pate, kyllä tää vois olla munkin talo.
Pate, this could be my house too.

 
Ehei, mä oon söpöin täällä.
Nope. I'm the cutest here.


4 kommenttia:

  1. Teijän palvelija tuo talon meille kun syksyllä tulee tänne. Te ette tarkene siellä talvella. Me taretaan, kun ollaan napakissoja! -J&J-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ei taatusti tuo. Vaikka kuinka ootta mun rakkaita veljiä, niin Mä sain tuon 6kk lahjaksi, ette te.
      - Eppu-sisko -

      Poista
    2. No, sitten teijän palvelija tuo uuen ja isomman mopoautosimulaattorin! -J&J-

      Poista
    3. Pah, se tuo teidän mamille kissojen laihdutustusruokakirjan... Vaikka oottaki hoikkia poikia nykyään, niin tommosen se kuiteski tuo.
      - Eppu-sisko -

      Poista