sunnuntai 16. toukokuuta 2021

Nopeuspeli 1/2

Speed game 1/2


Hanoi, tää on nopeuspeli.
Hanoi, it's a speed game.

Nopein saa syödä eniten herkkuja.
The fastest can eat the most goodies.

Eppu, ihan vähän vielä liikuta sitä vipua, niin herkut putoaa suoraan mun suuhun.
Eppu, move it a little more and the goodies fall directly into my mouth.

Mä aloitan tästä luukusta.
I'll start with this box.

Pate-täti, mä tuun auttamaan sua.
Aunt Pate, I can help you.

Tää olikin viimeinen luukku tällä puolella.
Oh, this one is the last on this side.

Siis, joko te ootte kaikki syöny?
What? You have eaten all goodies.

Mä tuun takas sitte ku jatketaan toisen puolen kanssa.
I'll be back when you start the other side.



4 kommenttia:

  1. Oliko peli liian haasteellinen Pikku-Karhulle? Tuossa iässä ei aina keskittymiskyky riitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo niin kiinnostunu herkuista mitä mun pullerot sukulaiset...
      - Hanoi -

      Poista
  2. Jee, tuo on ihan paras peli! Herkkuja, herkkuja ja lisää herkkuja=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niipä, ei tuohon oo muuta lisättävää.
      - Rokkimimmit -

      Poista