torstai 4. maaliskuuta 2021

Leikkimökkileikki

Playhouse game

 

On tää vielä ihan ehjä.
It's unbroken still.

Hanoi, tuu kattomaan sun leikkimökkiä.
Hanoi come to see your playhouse.

Joo, ihan kiva.
Yep, it's nice.

Mä opetan sulle leikkimökkileikin.
I tell you how to play the playhouse game.

Toisella puolella olevaa pitää osua tassulla.
You try to touch a player on the other side.

No niin Hanoi, Eppu on sisällä valmiina leikkimään sun kanssa.
Okay Hanoi, Eppu is ready to play with you.

Hii, mä osuin Eppuun!
I touched Eppu!

Hanoi, ei kerta riitä. Nyt jatketaan leikkimistä.
Hanoi, one touch isn't enough. Come to continue the game.

Selvä.
Okay.

Mä sitten tykkään tästä leikistä.
I like the playhouse game.


 

10 kommenttia:

  1. Ihan parasta opetusta teillä! On nämä vallan valloittavia Vinhaviiksiä, ihan jokainen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanoita tarttee opettaa talon tavoille. Onneksi on nopea oppija.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Lisää uusia leikkejä! Eipä tule aika pitkäksi 😹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon jo oppinu vaikka mitä leikkejä!
      - Hanoi -

      Poista
  3. Onpa hienoa kun vanhat tätit opettaa nuoremmalleen leikkejä! Sepolle ei opetettu mitään, Seppoa vaan pureskeltiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanoita on kiva opettaa, kun se on niin innokas oppimaan. Voi Seppo-kulta parkaa, ei tuolleen olisi saanu ottaa vastaan...
      - Rokkimimmit -

      Poista
  4. Tässä kissalassa on suku parasta. ❤️
    Hanoi on ollut lauman joukossa viikon päivät ja nyt jo tuntuu, että Hanoi on ollut siellä aina, ihana ”pikku-nallekarhu” ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän oon ollu täällä jo vaikka kuinka kauan! Ja iskän serkku ja tädit on ihan kivoja, mä tykkään niistä.
      - Hanoi -

      Poista
  5. Te ootte kyllä mahtava jengi ja hienoa että Hanoi saat perusteellisen opastuksen joka leikkiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leikit sujuu paljon paremmin kun kaikki tietää säännöt.
      - Rokkimimmit -

      Poista