tiistai 22. syyskuuta 2020

Paten rakkain

Pate's dearest

 

Onkohan tuo totta..? Jättikö palvelija mulle tuon leikittäväksi?
Can it be true ..? Did the servant leave that for me to play with?

Kyllä! Siinä se on!
Yes! There it is still!

Mä vien sen jemmaan.
I'll hide it.

Ai juu, se otetaan multa heti pois jos en leiki näkyvillä...
But it'll be taken away from me right away if I don't play in visible ...

Aina voi kuitenkin yrittää...
Hmm, I can try always...

Jep, mä vien sen salaa piiloon.
Yep, I'll hide it before anyone notice anything.


 

10 kommenttia:

  1. Meilläkin leikitään vaan valvovan silmän alla noilla eikä yhtään saa piilotella saalista. Sehän on siinä koko hommassa se paras juttu, höh! - Nala&Fido

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väittääkö teilläkin palvelija, että ne katoavat teidän kurkkuun? Mä en muka osaa leikkiä näillä, joten saan vaan hetken leikkiä joskus toooodella harvoin.
      - Pate -

      Poista
  2. Seppokin tykkäisi noista ja ihan samalla tavalla yrittää kuljetella niitä omiin leikkipaikkoihinsa, mokoma! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään eniten leikkiä venytystä tällä; pitää hampailla kii ja venyttää tassulla. Mut siitä tulee palvelija vihaiseksi ja ottaa sen multa heti pois. Siksi teen sitä aina loppuhuipennukseksi, koska leikkiminen päättyy siihen...
      - Pate -

      Poista
  3. Näillä on huippua päästä leikkimään edes välillä! Varsinkin silloin kun mami ampuu sen huoneesta toiseen ja pääsee juoksemaan perään, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä odotan aina, että mulle annetaan lupa leikkiä... sitte kosken siihen varovasti; onko tää totta! Ja sitte vasta mennään!
      - Pate -

      Poista
  4. Mä varastan ne aina itse jolloin mamma ei pääse vahtimaan! 😈 -Ame

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! Mä en saa kaapin ovea auki ite missä näitä säilytetään, mälsää.
      - Pate -

      Poista
  5. Ovela Pate. Nyt vaan piilotat sen niin hyvin, ettei muut löydä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä muut saa löytää, muttei palvelija missään nimessä.
      - Pate -

      Poista