keskiviikko 21. elokuuta 2019

Epun kiertue

Eppu's tour


Mulla on ollu konserttikiertue
I have had a gig tour.


Olen laulanut ihan joka huoneessa...
I have sung in every room in the house...


...ja monta kertaa päivässä.
...and many times a day.


Mutta palvelija ei päästäny mua tekemään ulkoilmakeikkaa.
But servant didn't allow me to sing outside.


Mä en ymmärrä miksei naapurit ois saanu myös nauttia?!
I can't understand why my neighbours couldn't have opportunity to enjoy my voice?!


Josko salaa laulaa luikauttaisin nyt kun päästiin pitkästä aikaa ulos.
Maybe I'll sing now... from my servant secretly, just a little bit.


4 kommenttia:

  1. Pääsisikkö tänne konsertoimaan? Mopoautolla pääsis maakuntaankin, niin saisit enemmän yleisöä. Jos pääset, niin me kyllä kuskataan! t. veljesi J&J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä taida jaksaa... Vajaan viikon mittainen kiertue ja tosi monta esitystä päivässä vei mun voimat. Ny mä vaan lepään.
      - Eppu -

      Poista
  2. No voi hitsit. Olisit voinut pitää virtuaalikonsertin. Vaikka videon muodossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelija yritti kuvata muutamaa keikkaa, mut se häiritti mun taiteellista sielua. Joten siinä vaiheessa vaadin hyvänä pitämistä korvaukseksi.
      - Eppu -

      Poista