maanantai 5. elokuuta 2019

Eddie & Rokotus

Eddie & vaccination


Mut tuotiin taas tämmöseen hassuun paikkaan.
I came to a place that looks suspicious...


Hei, tää on tää eläinlääkäripaikka.
Hey, this is a vet...


Ai, tarttis tulla kopasta ulos?
Do you mean that I should come out?


Onko suunnalla väliä?
Can I choose the direction?


Joo joo, mä tuun sinne.
Okay, I'll come there.


Pitääkö mun sydäntä taas kuunnella?
Why you have to listen my heart again?


Aina mä oon ollu hyväsydäminen.
I have always been a kind hearted.


Mä pistän maate ny, en jaksa enää odottaa sitä rokotusta.
I'll go down right now. I can't wait for the vaccination anymore.


Olisittepa nähny kuinka nätisti olin rokotuksen ajan!
I was so nice during the vaccination. And now to home.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti