maanantai 20. maaliskuuta 2017

Inventaario

Inventory


Nää oli jo pentuna meille lällyjä. Ei tämmösiä saa ostaa!
When we were kittens these were too easy for us. It's not allowed to buy these kind at all.


Nää on meidän raksumaatteja, mistä me syödään raksut. Ja hei, ei meillä oo ku yksi kerrallaan käytössä.
We eat all our dry food from these. We use only one at a time.


Tää meillä on ollu ihan vauvasta asti.
We have had this since we were a little kittens.


Tähän laitetaan vaan herkkunappuloita.
Here we can get only a cat candies.


Samoin tähän.
Here also.






Eddie näyttää mallia
Eddie show how to get a cat candy.


Pate avasi ja silloin ei herkkua muut syö.
Pate opened so Pate also eat the cat candy.



12 kommenttia:

  1. Toi on hyvä homma toi, että tollaisista aparaateissa saa raksut. On vähän puuhasteltavaa, vaikka ne helppoja oiskin :)

    VastaaPoista
  2. Teil on aika monta raksumaattia. Voi joka viikonpäivä käyttää omaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on sama tiskipäivään saakka, sit vasta saadaan seuraava.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  3. Vähän kivoja pelejä! Meillä on toi pyramidipeli ja toi vipa, jota Pate käyttää. Tuo Eddien käyttämä näyttää tosi jännältä! Ps. Mulle noi on älypelejä ei raksumaatteja - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me kuulemma saattettais ehkä kenties syödä liikaa raksuja ilman raksumaatteja. Herkkumaatit on siitä tylsiä, että niitä ei täytetä sitä mukaan kun me tyhjennetään ne :( Eddien käyttämässä on se kiva puoli, et me saadaan se aina erinäköisenä, tosin Eddie osaa irrottaa nuo reikäpalat...
      - Rokkimimmit -

      Poista
    2. Ei meilläkään Max saa raksuja ilman pyramidia, kun se ahmisi kaikki. Tarkoitin että minä en raksuista välitä vaan tykkään vain pelata ;) - Pepsi

      Poista
    3. Aa, sä varmaan pelaat samalla lailla mitä mä ennen syömistä; raksut lentää ympäri kämppää ja välillä ilmaan, niiden kimppuu on kiva hyökätä milloin mistäkin suunnasta.
      - Rudi -

      Poista
    4. Ei niin Rudi! Minä päätän minkä raksun valitsen, sitten tiputan sen pyramidista yksi kerros kerraallaan alas. Sitten kun se on alhaalla päätän syötkö sen vai tiputanko toisen :) - Pepsi

      Poista
    5. OK, nyt mä ymmärrän. Mä olin jo sen pudotuksen jälkeisessä vaiheessa kun sillä valitulla raksulla leikitään. En mä pysty sitä heti syömään ku oon saanu sen tassuuni.
      - Rudi -

      Poista
  4. Onpa teillä paljon pelejä! :) Vaihtelu virkistäis meilläkin ku meillä on vaan yks, tuo tylsä pyöreenmuotonen sininen. Mä pelaan sillä samaa peliä ku Pepsi pyramidillaan! :D -Mimmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meeppäs Mimmi sen viekkuun mammimaan ja syömään... Se on meidän laiskan päivä ruokailu ku maataan kaikki tuon viekussa ja ojennetaan tassu välillä raksun nappaukseen.
      - Rokkimimmit -

      Poista