sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Kesähäät

Summer wedding


Mä taisin Eddie löytää sulle morsiuspuvun.
Eddie, I found you the wedding dress.


Eddie, kokeillaan tätä heti.
Eddie, let's test it right away.


Mä autan sua sen pukemisessa.
I'll help you.


Niin, että tämmönen morsiuspukuko?
So this is my wedding dress?


Jep, ja tämmöset morsiusneidoille!
Yep, and these for bridesmaids.


Hmmm, tää puku kyllä maistuisi hyvälle...
Hmm, this tastes good...


Musta tulisi myös tosi söpö morsian.
I would be very cute bride!


Mitä jos mentäis kuitenkin tällä teemalla?
If we still use this theme?


Vai oliskohan tää kuitenkin parempi..?
Or would this be better..?


Olisinko mä maailman kaunein morsian tässä asussa?
Would I be the world's most beautiful bride in this outfit?



6 kommenttia:

  1. Oot tosi makeen ja kaunottaren näköinen morsian Eddie. Kyllä sulhanen tuohon ihastuu!! - Max

    VastaaPoista
  2. Teillähän on kovat suunnitelmat - ja kesäkin on jo aika lähellä. Ehdittekö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aika ahkeraan surffaillu kissojen Tinderissä... Olen aika varma, että kun sulhanen löytyy, niin sitten pidetään heti häät. Ja morsiamen pitää olla silloin hyvin valmistautunut.
      - Eddie -

      Poista
  3. Oho, oikein rinsessahäät! Ja häävalssi menee sitten Iron Maidenin tahtiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prinsessahäistä mä en oo vielä niin vakuuttunu mitä siskot, mutta musiikista en anna periksi.
      - Eddie -

      Poista