torstai 27. kesäkuuta 2024

Painimatsi

Wrestling match

 

Mä sanoin sulle ettet saa leikkiä kesälinnun kanssa!
I told you not to play with the summer bird!

En mä eres ehtiny leikkiä.
I didn't even have time to play.

Mut sä olisit leikkiny jollen olisi estäny.
But you would have played if I hadn't stopped.

Hanoi, rauhotu ny!
Hanoi, calm down now!

 
Mä tönäsen sut alas.
I'll push you down.

Eppu, ei niin saa tehdä......
Eppu, you can't do that......

Nyt on rauha leikkiä kesätiikerillä.
I play in peace with the summer tiger.

Ja ei voi kukaan valittaa yhtään mitään.
And nobody can complain about anything.


 

6 kommenttia:

  1. Olitpas Eppu vähän häijy kaverille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanoi mun kimppuun hyökkäsi!!! Mä vaan pudotin sen pois penkiltä.
      - Eppu -

      Poista
  2. Kauheat menot siellä! :D

    Joskus on tarpeellista pudottaa nuoremmat korkeilta paikoilta. - Kassinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vaan hiukka opastan Hanoita. Ei saa käydä vanhempien päälle. Ja jos niin tekee, niin aina on mahdollisuus pudota...
      - Eppu -

      Poista
  3. Hyvä, että joku siellä pitää vähän jöötä penskoille! Go Eppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pakkohan sitä. Hyppii pian muute nenille.
      - Eppu -

      Poista