keskiviikko 9. helmikuuta 2022

Hanoi - 4min

Hanoi - 4min


Mä en ymmärrä miksi Eppu oli niin kiukkuinen.
I don't understand why Eppu was so upset.

Pitkästä aikaa pääsee oikein kunnolla jaloittelemaan ulos.
For a long time, we can walk properly outside. 
 

Normisti me ollaan vaan tuolla terassilla. 
Normally we are on the terrace.

Hmmm, nyt mulla on tilaisuus näyttää, että oon kuin Epun veljipojat Julle & Junnu.
Hmm, now I have a chance to show that I'm like Eppu's brothers Julle & Junnu.

Mua ei lumi haittaa.
The snow doesn't bother me.

Eikä lumisade.
It can snow too.

Jep, mä pystyn oleeen täällä vaikka kuinka kauan.
Yep, I can be here for a long time.

Joko mennään sisälle?
Let's go inside.



14 kommenttia:

  1. Hah! Tuo oli kyllä parempi suoritus kuin Epun, mutta ei tuollakaan kyllä napakissa-luokkaan pääse. t. Julle & Junnu, the napakissa brothers

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, mä olin sentä 4 kertaa kauemmin lumessa mitä Eppu! Kyllä siitä pitäisi jo mitali saada.
      - Hanoi, serkkunne tytär -

      Poista
  2. Olet varsin terhakka tepastelija.

    VastaaPoista
  3. Hanoista taitaa tulla oikein lumilenkkeilijä=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jo nyt. Oon terassillakin aina ekana ja lähden vikana. Tosin siellä ei oo aina lunta...
      - Hanoi -

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Jep, mulla ei oo ulkoillessa nenänpää punaisena kuten Epulla.
      - Hanoi -

      Poista
  5. Neljä minuuttia on ihan hyvä suoritus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos! Mä olin kyllä hyvän aikaa lumessa.
      - Hanoi -

      Poista
  6. Hyvä, neljä minuuttia ja ihan pelkällä lumella.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä oon aika pro jo tässä ulkoilussa.
      - Hanoi -

      Poista
  7. Hanski oot kyllä söpö. <3

    VastaaPoista