perjantai 6. maaliskuuta 2020

Laihdutuskone

Slimming machine


Palvelija hankki teille laihdutuskoneen.
Servant bought the slimming machine for you.


Rudi, miten tämä meitä laihduttaa?
Rudi, how does this make us slimmer?


Miksi raksut on näin syvällä?
Why dry food is so deep?


Kyllä raksuihin tassuilla ylettyy.
I can touch the food with my paw.


Noin, nyt on kansi paikoillaan estämässä teitä.
Okay, now the lid is in the place and you can't touch the food anymore.


Pitääkö meidän kaivaa ne raksut tästä putkesta?
Do we have to dig the food from the pipe?


Hassu, ei tietenkään.
Silly, of course not.


Mä ohjelmoin tänne kuinka paljon ja milloin saatte raksuja.
I program how much and when you'll get the dry food.


Ja nyt sitten jätätte mun raksumaatin rauhaan.
And in the future you don't steal food from my machine.


Joo joo, ainakin silloin kun tää käynnistyy.
We won't at least when this is working.


10 kommenttia:

  1. Onpa jännä laite, ette kai vaan nyt mimmit kuole nälkään? - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehei, ei ne mitään kuole. Esittävät vaan. Mut mun on pakko kokeilla kaikkea, että mä saan olla rauhassa mun raksumaatilla.
      - Rudi -

      Poista
  2. Hirvee vehje! Toivottavasti mami ei vaan hommaa meille mitään tämmöistä! Me halutaan ruokaa aina kun meillä on nälkä ja meillä on aina nälkä! t. Julle&Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, tuo sopisi myös teille pikkupossut. Ootta niiiin siskonne kanssa samanlaisia...
      - Rudi-täti -

      Poista
  3. Ei kyllä olla possuja! Me ollaan vaan iso kokoisia!

    VastaaPoista
  4. Kyllä tuon kannen varmaan jotenkin saisi tiirikoitua auki, hmm...

    -Ilmo ja Roope

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vielä onnistunu. Mut tänään kun koitin saada putkesta raksuja, niin se pörähti samantien. Eli mä oon tainnu löytää ratkaisun!
      - Eppu -

      Poista
  5. Näyttää ihan pirtelökoneelta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toimiskohan pirtelökone useammin mitä tämä. Hmmm, jos kyllä, niin meidän täytyy ehdottomasti saa sellanen.
      - Rokkimimmit -

      Poista