lauantai 28. syyskuuta 2019

Ylätaso

Top level


Mitä sä Eppu yrität?
Eppu, what are you doing?


Mä oon nyt täällä, eikä muut tuu silloin.
When I'm here no one else is.


Rudi, kyllä Eppu mahtuu sinne sun kanssa.
Rudi, there is enough room for Eppu also.


Ei todellakaan mahdu.
No way!


Pysy siellä kersa.
Eppu, stay there.


Rudi, joko nyt voi tulla..?
Rudi, can I now come..?


Ihan vähäksi aikaa vaan...
Just a little time...


Tai no, en mä oikeestaan haluakaan eres sinne.
Well, I don't want to go there really...


2 kommenttia:

  1. Ylätaso on paras, mutta kyllä tuohon varmaan Eppukin mahtuis :) Sinnikkäästi vaan, jospa se Rudi sut vielä joku päivä sinne päästäisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan satavarma, että mahtuisin. Mut juu, mä mammin siinä aina kun Rudi-täti ei huomaa. Eikä Pate-täti, eikä äippä...
      - Eppu -

      Poista