keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Ensiapu

First aid


Harjotellaan tassun paketoimista.
Let's practice how to tie a bandage to the paw.


Miksi mulle eka?
Why I'm the first one?


Haa, sinne läx.
Oops, it's gone.


Kelle laitetaan seuraavaksi?
Who is the next?


Auttakaa, tää ei onnaa.
Help me, I can't do it by myself.


Käytä suuta apuna, kato tälleen.
Use the mouth, like this.


Tästä tuli tosi hyvä.
This is really good.


Tää pitää rullata seuraavaa harjoitusta varten.
We need to roll this to the next exercise.


Entäs jos laittaa tassun rullaan, niin saa siistin paketin.
If I put my paw into roll, I'll get a nice bandage.


Tosin tällä rullalla on kivempi leikkiä...
By the way the roll is a very nice toy.


4 kommenttia:

  1. Aika kätevästi osaatte. Tosi kivan tyttömäisen väristäkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei me oltais suostuttu eres harjoituksiin jollei sidetarpeet olisi ollu tyttöjen väriä!
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Ei noi rätit oo kivoja, mulla on muutaman kerran ollut ja kiskoin sen aika nopsaan pois. Paitsi että yleensä ne ellit laittaa sen tosi tiukalle niin on vaikee repiä pois. Mulla on ollut tollasta pinkkiä ja sit joskus kirjavaa kans. T. Sofi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai juu, me unohdettiin harjottelun aikana, et ne olisi pitäny laittaa tiukalle. No, opetellaan sitten joskus toiste.
      - Rokkimimmit-

      Mä sain vain valkoisen tupon tassuuni kun olin siellä treffitesteissä. Ei mitään väriä...
      - Eddie -

      Poista