tiistai 3. toukokuuta 2016

Suuri maailma

Anteeksi, mutta mä en ny millään kerkiä poseeraamaan sillä mulla on pikkasen kiire tarkkailla...


Tää on hiukka jänskä paikka. Kuulikko tuon äskeisen äänen? Tartteeko sitä pelätä?!


Mä sit niin nautin tästä vapaudesta! Varsinkin kun sain Flexin sen tyhmän lyhyen narun tilalle.


Tää on kuulemma kesällä kuumana. Mä voisin silloin tulla tähän viekkuun mammimaan.



Ei täällä aiemmin ollu näin paljon ötököitä. Ny tulee kiirus.






Siskot oottakaa, mua pelottaa vieläkin!



4 kommenttia:

  1. Flexi on paras: antaa tilaa liikkua. Tai sitten sellainen juoksunaru. - Pepsi

    VastaaPoista
  2. Oottepa te rohkeita, kun uskallatte mennä ulos, ei me vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rudia on joskus pakko seurata terassin ulkopuolelle, että tietää jääkö jostain paitsi.
      - Pate & Eddie -

      Poista