tiistai 22. kesäkuuta 2021

Paten energiat

Pate's energy

 

Mä oon ihan puhki poikki väsyny.
I'm so exhausted.

Jaksakko liikuttaa häntää?
Do you have the energy to move your tail?

Eddie kato, Paten häntä värähti.
Look Eddie, Pate's tail moved.

Pate, mä lataan suhun energiaa.
Pate, I'm charging you.

Ja mä voin kerätä Patelle energiaa täällä pöydän välissä.
I can gather energy for Pate from here while I sleep.

Pate, auttaako?
Pate, will it help?

Äh, ei Pate jaksa eres liikahtaa.
We can't help Pate. She is like statue.

Älkääs nyt, mä oon nyt valmis vaikka mihin. Ihan vaikka syömiseen.
Now I have energy to everything like eating.


 

6 kommenttia:

  1. Selkeästi Julle on tätiinsä tullut…

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ei, pitää äipän tulla lataamaan?
      - Eddie-emo -

      Poista
  2. Hihii, voi Pate sinua reppanaa. Nyt on itse kunkin energiat aika vähissä, onneksi saat latausapua, ja että ruokakipolle jaksaa kuitenkin vielä suunnata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja sitte voin syömisen jälkeen ottaa pikku tirsat, niin jaksaa taas vahtia tätä jengiä.
      - Pate -

      Poista
  3. Tarvitseeko sitä nyt aina olla säntäilemässäkään pää viidentenä jalkana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ja talon vanhinpana mulla on lupa tehdä mitä haluan, milloin haluan ja tietty missä haluan.
      - Pate -

      Poista