torstai 8. huhtikuuta 2021

Uusi lelu

New toy

 

Eppu, se uusi lelu on täällä äitilläsi.
Eppu, the new toy is here. Your mom play with it.

Eddie, anna munkin leikkiä sillä.
Eddie, let me play too.

Rudi, älä mee!
Rudi, don't go!

Pliis Rudi, auta mua.
Rudi please, help me.

Oh, saanko mä oikeesti leikkiä?
Oh, can I really play?

Eddie, sulla on yli puolet...
Eddie, you have more than half of the toy.

Kappas vaan, sittenhän mä voin taas leikkiä tällä.
Oh, I see. So it means that I can play with it again.

Mut mä haluun kans leikkiä.
But I also want to play.

Anna mun leikkiä kans tai muuten...
Let me play or else ...

Tai muuten jäät nuolemaan näppejäsi?
Or else you will be licking your paws?


 

10 kommenttia:

  1. Varo vaan Eddie, jäät pian toiseksi lelupaineissa. Hanoilla on sen verran tarmokkaat otteet jo ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin jään. Aina oon saanu leikkiä kun oon halunnu, eikä kukaan oo sitä onnistunu estämään.
      - Eddie -

      Poista
  2. Onpas siellä kiihkeä meininki! Pikku-Karhu saa aikaan säpinää riveissä :)

    VastaaPoista
  3. Lelupaini, kait se on leikkiä.
    Eddie ja Hanoi harjoittelevat hyvässä hengessä.♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä ihan oikeesti oisin tuon lelun halunnu itelleni... mut juu, ei me murista eikä sähistä kun painitaan, me vaan painitaan ihan normaalisti.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Hirveät taistelut lelusta! :O Mikä karvapörröraato on noin hyvä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvästä kannattaa aina taistella, varsinkin kun kyseessä on matatabi lelufretti!
      - Rokkimimmit -

      Poista
  5. Nyt pitää jonkun jakaa vuoroja! Tuo näyttää tosi kivalle leikille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiii! Mä eka ja sitte vasta myöhemmin muut.
      - Eddie -

      Poista