perjantai 27. joulukuuta 2019

Kitaran soittoa

Playing guitar


Hei, me päästään soittamaan kitaraa.
We can go to play guitar.


Oo Satu sitte varovainen sen kanssa.
Satu be careful with it.


Joo joo, äiti. Kyllä mä nää nappulat osaan.
Of course mom. I know all these buttons.


Auli, soitetaanko kimpassa?
Auli, can we play together?


Ei sitte. Mut on tää makee kitara.
Oka, not then. But the guitar is so sweet.


Jos mä soitan sitte yksin tätä.
Maybe I can play guitar just myself.


Ja tästä se lähtee...
Here it goes...


Olipa makee soundi!
What a sound!


Tassun kun ottaa mukaan, niin ääni muuttuu.
And if I use my paw the sound will change.


Pojat, tuleeko siitä soittamisesta mitään?
Boy, can you play the guitar?


Tiesittekö, että tätä voi soittaa myös kielellä?
Did you know that you can also play it with tongue?


Wau, Pate-täti sä oot tosi taitava.
Wow, aunt Pate you are so guru to play.


6 kommenttia:

  1. Rokkipojat soittaa rokkia! 🎼🎸

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niistä vielä mun veroisia soittajia tulee. Heidän isosisko ei oo oikein innostunu vaikka oon kuinka yrittäny opettaa.
      - Pate -

      Poista
  2. Kun kitara soi, ei itkeä saa.. Vai miten se meni?

    VastaaPoista
  3. Voi pieniä rokkipoikia! Mä en tajunnutkaan pyytää, että oisitte soittaneet jotain päheetä omissa juhlissa! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, Pate-täti saatto soittaa jotain taustalla. Me vaan keskityttiin juhlimaan :D
      - Rokkipojat -

      Poista