perjantai 21. syyskuuta 2018

Äiti neuvoo

Mom advises


Äitiiii, neuvo mua... Mitä mun pitää tehdä missikisoissa?
Mom, advise me ... What I have to do in a beauty contest?


Olet tietty oma kaunis itsesi, kultaseni.
Just be beautiful yourself, my dear.


Mä haluun voittaa kans tämmösen rusetin.
I want also win prize ribbon.


Oih, siihen aikaan olin niin nuori ja kaunis.
Oh, at that time I was so young and beautiful.



Äiti, kaunis olet vieläkin.
Mom, you are still beautiful.


Kiitos kultaseni.
Thanks my dear.


10 kommenttia:

  1. Eddie on niin suloinen kaulurissaan.
    Junnu on ihan varma, että Eppu voittaa missikisat. Junnun mielestä muita vaihtoehtoja ei ole, koska Eppu ja hän ovat saman näköisiä pientä eroa lukuun ottamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Junnu ♥ Mua hirvittää kun palvelija ei mistään löydä tuota äipän merkkiä. Mä haluun kans sen mukaan!
      (https://kiskatit.blogspot.com/2016/11/eddien-paiva.html) Mä rokkaan kans!!
      - Eppu -

      Mä olisin suloisempi ilman kauluria... tylsää olla tää päässä.
      - Eddie -

      Poista
  2. Eppu on niin kaunis, että voittaa varmasti :)

    VastaaPoista
  3. Onnea missikisoihin!♥ Toivottavasti on kaikin puolin hyvä kokemus!

    VastaaPoista
  4. Eddie, oothan sä vieläkin nuori ja yhä vain kauniimpi! <3 -Alfred

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kiitos Alfred. Ihanan tässä punastuu...
      - Eddie -

      Poista
  5. Eddie, sä olet tuhottoman kaunis, etkä edes vanha ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Missikisat on jo mun kohdalta käyty. Nyt saa seuraava polvi jatkaa.
      - Eddie -

      Poista