perjantai 17. heinäkuuta 2020

Naru poikki

Yarn to cut


Nyt mä teen sen...
Now I'll do it...


...mä puren narun poikki.
...I'll cut the yarn.


Kultaseni, mitä se auttaisi?
My dear, what it would help?


Ei tartte pomppia leikkiäkseen tällä.
We haven't to jump to play with mouse.


Siitä tulikin mieleen, annappa mun myös leikkiä hiirellä.
By the way, let me play with the mouse too.


Hups, ote lipesi.
Oops, mouse ran away.


Ehkä se naru olisi pitäny purra poikki....
Why I didn't cut the yarn...


6 kommenttia:

  1. Olisi pitänyt purra, niin ei olis hiiri karannut!

    VastaaPoista
  2. Miksi tosiaan pomppia kun pienellä askartelulla koko homma ois helpompaa :D tosin vähän harmi juttu että hiiri pääsi kuitenkin livahtamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Onneksi se oli äippä kuka halusi sillä leikkiä enkä minä. Mä vaan halusin purra narun poikki...
      - Eppu -

      Poista
  3. Vai sellainen hiiri. Vikkelä, eikö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se tosiaan karkaa käpälistä alle silmänräpäyksessä!
      - Rokkimimmit -

      Poista