tiistai 21. syyskuuta 2021

J&J - Sohva

J&J - Sofa

 

Eppu-sisko lähetti meille sohvan.
Our sister Eppu sent us a sofa.

On meillä vaan fiksu sisko.
We have such a smart sister.

Mut ei se sitä tarkoita, että sä Junnu saisit tänne tulla.
Julle that doesn't mean you have a permission to come here.

Eppu lähetti tän taatusti mulle.
I'm pretty sure Eppu sent the sofa to me.

Tästä saa myös hyvän niskatuen hylkeenpyyntiin.
I can also use it during the seal hunting.

Hylkeet ei sitte sohvalle mene!
Seals are not allowed on the sofa!

Ei tänne saa tulla pikkuveljet eikä hylkeet.
The sofa isn't for little brothers or seals.

Se on vissi se.
You mark my words.

Lisää linkkejä Jullen ja Junnun tarinoihin ihan sivun lopussa: Pennut/Kittens 17
More links to the stories of Julle and Junnu at the very end of the page: Pennut/Kittens 17

 

8 kommenttia:

  1. Eppu on kyllä mukava sisko, kun noin kivan sohvan lähetti! Nyt vaan vuorot että molemmat pääsette!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä oon mitä parhain isosisko pojille ♥ Kyllä ne vielä ajankanssa vuorottelevat sohvalla. Jullen pitää vaan eka isootella pikkuveljellensä.
      - Eppu -

      Poista
  2. Raju meininki jätkillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pikkuveljet on välillä vähän hurrrjia.
      - Eppu -

      Poista
  3. Siis sohva on mun, mun, mun! Tänne ei pikkukakaroilla oo asiaa!
    t. Julle, the big boy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julleee.... sä tykkäät musta ja Junnu on ihan mun kopio ♥ Niin kyllä sä vielä joskus voisit päästää Junnun sinne myös.
      - Eppu-sisko -

      Poista
  4. Tuhat tapaa vallata sohva :D

    VastaaPoista