tiistai 26. tammikuuta 2021

Testiryhmä

Test group


Okei, mitenkäs tämä oikein toimii?
Okay, how does this works?

 
Oho, täällä on vielä yksi pallokerros.
Wow, here is one more layer of balls.

Hienoa, jokaiselle oma kerros palloja.
Great, each of us has our own layer of ball.

Missä mun ja Hanoin kerrokset ovat?
Where is my and Hanoi's layer?

Öh, tässä on vain kolmelle leikkijälle.
It's made only for three player.

Ihan tyhmä lelu.
Stupid toy.

Ehei, on tää kiva lelu.
Nope, it's nice toy.

Patea vaan harmittaa kun ei ehtiny ekana mukaan...
Patea is annoyed when she couldn't be the one of three...



4 kommenttia:

  1. Hyvä, että pääsitte testikäpälöimään tuon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo olisi voinu olla vaikka rikkinäinen tai muuten vaan sopimaton pienelle kissantyttöselle.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Hmm, muutama lisäkerros tarvittaisi, niin kaikki mahtuisivat. Ja voi miten jännää, teille siis muuttaa uusi kissakamu? Onnea uudesta perheenjäsenestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin tarvittaisiin!
      - Pate -

      Jep, meille muuttaa mun enon pojan (eli mun serkun) tytär. Mä oon nimenny Hanoin jo mun sielunsiskoksi koska Hanoi syntyi tasan vuosi sen jälkeen kun mun oikea sisko kuoli.
      - Eppu -

      Poista