sunnuntai 18. lokakuuta 2020

Ota kuva

Take a picture

 

Kohta meidän matto otetaan pois.
Servant will take away our carpet soon.

Tarttiskohan vielä kerran hypätä sinne täältä...
Should I jump on the carpet once more from here?

Juu, kyllä tarttee.
Yes I have to.

Palvelija, ota kuva ku mä hyppään.
Servant, take a picture when I jump.

Niin kaikki näkee kuinka kaukaa sinne voi hypätä.
Then everybody can see how far I can jump.

Ja ota silleen, että mä näyn kokonaan.
And take the picture so that I am completely visible.

Ai, et ehtiny?!
Oh, you didn't succeed?


 

8 kommenttia:

  1. Palvelijat, tietäähän sen, hitaita kuin etanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, ja joskus jopa etanakin päivittää nopeudessa.
      - Rudi -

      Poista
  2. Olet ehkä liian nopea muuta tuo vika kuva korvaa kaiken. Olet tosi söötti ❤️

    VastaaPoista
  3. Lentävä kissa!!! Ihminen tarvitsisi suihkumoottorin pysyäkseen perässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon SuperCat ja mua ei hitaat kuvaa :D
      - Rudi -

      Poista
  4. Ihana viimeinen kuva 😍 mikä poseerausilme!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä olin niiiin järkyttyny ettei mun hieno hyppy tallentunu.
      - Rudi -

      Poista