sunnuntai 20. syyskuuta 2020

Porohiiri

Reindeer mouse

 

Voi ei, meidän synttärilahjalelu on ihan särki.
Oh no, our birthday gift toy is broken.

Vaihdetaan tää porohiiri lelukeppiin.
Let's change the reindeer mouse to the toy stick.

Oli muuten se Musti oikeassa, saatiin meki tuliainen kissakahvila Freijasta.
By the way, Musti was right. We got a gift from the cat cafe Freija.

Kato Pate, tää on kiva.
Look Pate, it's so nice.

Juu juu...
Yep, yep...

Heitä se porohiiri mulle.
Throw the reindeer mouse to me.

Kiitti!
Thanks!

Eddie, mun vuoro leikkiä nyt!
Eddie, it's my turn to play!

Mä vaan tulin ihan vähä vaan tarkistamaan...
I only came to check....

Haa, porohiiri vallattu Rudilta.
I made it. Now I have the reindeer mouse.

Porohiiri = poron karvasta tehty hiiri
Reindeer mouse = mouse made of reindeer hair



6 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen Freijasta! Ja se on musta tosi kiva porohiiri!! - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou jeah! Ja ny meillä on samanmoone ♥
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Hih, me luultiin eka, että se on hiiri, jolla on sarvet 😄 Onneksi lopussa oli selvitys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hi hii, olisi se voinu olla poro, joka hiiren kokoinen. Onneksi se ei kuitenkaan ole särki.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  3. Siellä on suorastaan kinastelua noin hienosta tuliaisesta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pystyn kyllä odottamaan kunnes pikkusiskot on rauhottunu...
      - Pate -

      Poista