sunnuntai 9. kesäkuuta 2019

Eka riippumatossa

The first on the hammock


Ihanaa, me päästään taas mammimaan riippumattoon.
Wonderful, hammock is here again and we can sleep on it.


Kunhan täällä sais vaan rauhassa mammia.
I just like to sleep here in peace.


Rudi-täti, kyllä mäki saan riippumatossa olla.
Aunt Rudi, I can also be on hammock.


Mut mä olin ekana.
But I was the first.


Eikä tänne silloin muut tule.
And I don't allow anyone else to come at the same time.


Mut ku mäki haluun olla.
But I like to also!


Ja mä haluun olla tässä just nyt.
And I like to be just now.


Hanki Rudi-täti oma riippumatto.
Get your own hammock, aunt Rudi.


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Okei, elikkäs mä oon vuorollani riippumatossa ja Rudi on vuorollansa muualla.
      - Eppu -

      Poista