lauantai 4. toukokuuta 2019

Kuka etsii?

Who is looking for?


Rudi, eiköstä vaan, että Paten ettiminen oli kivaa?
Rudi, did you like to look for Pate?


Tiedä häntä...
Well...


Jos mä meen piiloon, niin etikkö mut?
If I go to hide, will you look for me?


Enpä taida.
Nope


Haluaako joku muu ettiä mut?
Does anyone else want to find me?


Mä oon jo piilossa, saa tulla ettimään.
I'm already hiding, you can come to find me.


Okei, mä etin itse itseni.
Okay, I'll find my by myself.


Hei, mä löysin itseni!
Hey, I found me!


8 kommenttia:

  1. Oi näitä ihania touhuajia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äippä ja tädit ei ollu ihania... ne ei tullu leikkimään piilosta mun kanssa. Rudi-täti kyllä peitteli mut piiloon, muttei ettiny.
      - Eppu -

      Poista
  2. Me ois kyllä tultu ettimään sut jos ois muilta kiireiltä ehitty sinne. Niinkus tiiät, niin meillä on ollut nyt se tutustu koiraan - viikonloppu. t J&J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai juu, olisi muute hyvä jekku Hertalle piilottaa se serpentiinin alle. Löytäisiköhän se itteänsä itse..?
      - Eppu -

      Poista
  3. No ei tietenkään, sehän on koira! J&J

    VastaaPoista
  4. Aika hyvin naamioidut noiden serpentiinien alle. Piti ihan hetken katsoa, että ootko tuossa neloskuvassa ollenkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, oon! Rudi-täti kyllä autto pikkasen piilon kanssa, kun se ryöppäs tuota serpentiiniä mun päälle.
      - Eppu -

      Poista