perjantai 12. lokakuuta 2018

Eppu 11kk

Eppu 11 months


Kakkua! Kakkua!
Cake! Cake!


Anna tänne!
Give it here!


Tää on Eppu sun viimeinen kuukausikakku.
Eppu, the cake is your last month birthday cake.


Ollaan kuin apila, kun syödään sitä, jookosta joo.
We have to be like a clover when we eat the cake.


Voi vitsit, kun se oli namia taasen.
It was yummy, again.


Seuraavalla kerralla mulla onkin jo isojen kissojen juhlat. Mä alan täyttämään vuosia!
Next time I have a real birthday party like a adult cats have, only once a year.


10 kommenttia:

  1. Onnea Eppuliini 😻
    Pyydät sitten ainakin pari ekaa vuotta kakkua vaikka kolmen kuukauden välein. Sitten voi pikku hiljaa pidentää välejä.

    Ootte muuten tosi söpö neliapila ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥
      Joo, näin täytyy tehdä! Tai sitte muutan äipän ja tätien synttäripäivää. Ihan tyhmää kun niillä on kaikilla sama päivä.
      Ja juu..u, me ollaan söpö neliapina ;)
      - Eppu -

      Poista
  2. Komea kakku Epulle. Onnea 11-kuiselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ens kuussa mä juhlin kuten isot kissat!
      - Eppu -

      Poista
  3. Onnea Eppu ♥ Olet jo ihan iso tyttö!

    VastaaPoista
  4. Onnea taas! :-D Ei voi olla, että ensi kuussa on jo ne ISOT juhlat! :-o Vastahan olit ihan beibi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Hiukka mua hirvittää ens kuun isot juhlat. Sitte mun täytyy tottua, ettei mua juhlita joka kuukausi. Se on varmaan tosi hirveää...
      - Eppu -

      Poista