lauantai 22. syyskuuta 2018

Missikisat

Beauty contest


Onko ny varmasti kaikki pakattu mukaan?
Is everything needed included?


Onpas täällä paljon kissoja, paljon enemmän mitä meitä kotona.
There are a lot more cats here than at home.


Aika makee tää mun kisan odotustila.
I like a lot my waiting space.


Jänskää, nyt alkaa mun vuoro.
Oh, now my turn starts.


No, oonko mä söpö?
Well, am I cute?


Siis tuomari tykkäs ihan oikeesti musta?!
What? He really liked me?!


Mä aion nukkua koko kotimatkan mun palkinto peittona.
I'm going to sleep a prize ribbon as my blanket the whole way home.


Tultiin just takaisin kotia ja mun tarttis mennä näyttämään äipälle tätä...
We just came home and now I should ask mom to come and see this...




16 kommenttia:

  1. Onnea menestyksestä! Mut kyllä se tiedettiin, että oot tosi söpö ja nätti, niin ettei se palkinto yllätys ollut.

    Tuli muuten mieleen, että näyttelyissä voisi olla sellainen vanhempi proviisori tai farmaseutti myös töissä. Se voisi sitten tulkata arvostelusetelit. Vanhempi siksi, että nuoremmat ei ehkä enää osaa, kun on e-reseptit, eikä tarvitse enää tulkata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä olin hiukka yllättyny. Varsinkin kun en oikein osannu käyttäytyä tuomarin kanssa. Tosin enpä ollu pelosta kankea (mitä äippä oli aikoinaan) vaan näytin selvästi, että minne haluan mennä.
      - Eppu -

      Arvostelutulos on ainoa minkä osaan lukea tuosta (koska tiedän tuloksen)... joten toivottavasti joskus tuomareille tulee tabletit tai vastaavat minne kirjaavat.
      - palvelija -

      Poista
  2. Onnea sertistä!

    Mielestäni setelissä sanotaan mm näin: pään kohdassa lukee in developement- mikä nuorikolla onkin vielä kehittymässä, silmät pyöreät, keskikokoiset, korvatkin ovat medium, turkki on promizing ja jotain, yleisvaikutelma voi olla joko lot tai not shy. Emäntä tietänee kumpaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥
      - Eppu -

      Mieletön lukutaito sulla! Nyt osaa jo hahmottaa sanoja ☺ Kiitos
      - palvelija -

      Poista
  3. Onnea! Tottakai tuomari tykkäsi sinusta, kukapa ei!? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Juu kyllä mä uskon, että musta tykätään, mut aina voi tykätä toisesta enemmän.
      - Eppu -

      Poista
  4. Todellakin olet söpö ♥ ♥ ♥
    Onnea sertistä :)

    VastaaPoista
  5. Eppu on niin tullut minuun... t. Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Junnu hei, me ollaan molemmat kaikkein parhaiten peritty iskän komeus ja äipän kauneus.
      - Eppu -

      Poista
  6. Onnea sertistä, söpö! Ja voi mitkä ihanat nuo kärryt, joissa pääsit matkustamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kärryissä oli kiva mennä tuolla, hiukka äipän ja tätien tuoksut lohdutti mua, tai siis ei mua oikeesti ny niin kauheesti jänskättäny. Ihan vaan pikkukissan verran.
      - Eppu -

      Poista
  7. I love the wheelie coach that you have for your kitten. He is such a cutie! Congratulations on the big win and great photos that you took! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    VastaaPoista