sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Uudet valjaat

New harness


Mä sain tänään uudet valjaat.
I got a new harness today.


Näiden kanssa ei kompastu nauhoihin.
With my new harness I won't stumble into the ribbons.


Ja syöksyt pallon perässä onnaa hyvin.
And I can easily play with the ball.


Hei, mitä tuolla tapahtuu?
Hey, what's going on there?



Pelottavaa...
Scary...


Pärjääkkö kulta nyt ihan varmasti siellä yksin?
Darling, are you sure that all are OK?


Juu juu, ei mulla mitään hätää ole.
Yep, don't worry.


Säikähdin vaan äsken ihan turhasta.
There was nothing to scared of.


8 kommenttia:

  1. Mitä siellä oikein tapahtu, kun häntä niin pörhistyi komeaksi? Mää oisin pinkassu heti karkuun, sä oot rohkea! -Alfred

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuului tosi läheltä vuh puh rämskis, enkä mä tienny heti et mikä se oli... Mut en mä kauaa pörhistelly, se ääni loppu heti ku näytin tuuheen häntäni!
      - Eppu -

      Poista
  2. Hienot ja tukevan näköiset valjaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelija sano, että sen oli ollu pakko ostaa vaikka ei tienny, et onko ne sopivat mulle ku ne oli jossain halvennoksessa ja makso vaan 2 rahaa. Mä tykkäsin, tosin näistä puuttu ne nauhalelut...
      - Eppu -

      Poista
  3. Oi kuinka suuri ja pelottava sinusta tuli, kun pörhistelit!

    VastaaPoista
  4. Hienosti ulkoiltu ja pörhistelty! Ja palloteltu!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös? Mä meen jalkapalloliigaan pelaamaan jos pääsen tarpeeksi usein ulos harjotteleen.
      - Eppu -

      Poista