perjantai 11. toukokuuta 2018

Postia pojilta

Mail from boys


Wau, postia meille.
Wow, mail to us.


Oi, Julle & Junnu on lähettäny emojenpäivä kortin ja lahjan ♥
Oh, Julle & Junnu have sent Mother's Day card and gift ♥
 

Jee, mä sain kans kortin ja lahjan!
Yeah, I got a card and a gift also!


Pate, nää on varmaan meille...
Pate, I think that these are for us...


On mulla niin kultaisia poikia ♥
I have so lovely sons ♥


Kiitos kultaseni ♥  Ja oikein paljon onnea puolivuotiaille!
Thanks my dears ♥ And happy half year birthday!


Kiitos veljet ♥ Hyvää synttäriä myös teille!
Thank brothers ♥ Happy birthday also to you!


6 kommenttia:

  1. Onpa hienon lahjan Eddie saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ♥ Julle & Junnu osaa sit yllättää emonsa ♥
      - Eddie -

      Mä kans sain lahjan!!!!!
      - Eppu -

      Poista
    2. Tädit Pate ja Rudi!
      Ne herkut on teidän kaikkien yhteisiä, ei ainoastaan teille. (Mami käski kirjottaa noin)

      Meillä on nyt jännät ajat kun huomenna on synttärit eikä me tiietä saahaanko me lahjaa. Juhlat on, se me kyllä tiietään!
      t. Julle ja Junnu

      Poista
    3. Veljet, ette ikänä arvaa mitä sain selville!!! Äippä ja tädit on juhlinu JOKA IKINEN kuukausi synttäreitä kunnes ovat täyttäneet yhden vuoden. Mä aion kanssa. piste.
      - Eppu -
      Ai niin, anto tädit herkkuja myös äipälle ja mulle.

      Poista
  2. Onpas Eddie kasvattanut kiltit pojat, kun lähettivät oikein ison paketin 😺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain vain ja ainoastaan kultaisia pikkaisia ♥
      - Eddie -

      Poista