sunnuntai 29. huhtikuuta 2018

Lelu Eppu

Toy Eppu


Tästä lelusta tulee ihan Eppu mieleen.
Eppu comes to my mind when I look the toy.


Muistan kuin eilisen kun Eppu oli tämän kokoinen.
It was just like yesterday when Eppu was this size.


Lelulla on ilmekin kuin Epulla...
It's look is like Eppu's...


Oih, ja pojat asuivat silloin vielä kotona.
And at that time the boys still lived at home.


Pah, mä en ainaskaan kaipaa noita aikoja yhtään.
I don't even miss those times at all.


Jukranpujut, oonko mä joskus ollu näin pieni?!
Oh no, I couldn't be so small?!


6 kommenttia:

  1. Voi miten söpö ilme Epulla onkin sitten ollut! ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelija aina sanoo, että jos en komentelemalla saa tahtooni lävitte, niin sitten joko keimailen tai käytän tuota anovaa katsetta. Lopputulos on kuitenkin se mitä tahdon ;)
      - Eppu -

      Poista
  2. Vooooooiiii! IIh. Yksitavuisia kommentteja vaan pulpahtelee, mutku noi on niin söpöjä!

    VastaaPoista
  3. Kuin kaksi marjaa! <3 Ja juu, mä kyllä muistan, kun Eppu oli noin pikkiriikkinen! Ihan vasta eilen! :-o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, mä siis oon ollu ihan oikeesti noin pieni!?
      - Eppu -

      Poista