perjantai 24. kesäkuuta 2016

Juhannustaika

Nää kukat ovat juhannustaikaa varten.


Mikä se sellanen taika on?


Kun laittaa seitsemän erilaista luonnon kukkaa pään alle ennen nukkumaan menoa niin näkee unta tulevasta sulhasesta.


Hmmm, mä alotan tästä.


Jep, tämän päälle on hyvä laskea pää.


Mä otan tämän sitten itselleni.


Et ota! Se on mun kukka!


Mut mä haluun tän.


Mä haluan nähdä unta tulevasta sulhasestani, joten se on mun.


Paree kun vien tämän heti turvaan.



Hyvää juhannusta!

7 kommenttia:

  1. Hih, parempi jemmata kukat tosiaan omaan paikkaan ettei toiset vie! - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siskoille tulee vaan poikakavereita ja mulle tulee sulhanen. Ei niiden oon niin tärkiää tehdä taikoja kuin mun!
      - Eddie -

      Poista
  2. Muistakaahan sitte kertoa näkyikö niitä sulhoja unissa!
    Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja koitan muistaa
      - Eddie -

      Poista
    2. Se oli aika komee sulho ja hippasen verran söpö ♥ Upeet viikset!
      - Eddie -

      Poista
  3. Sulla Eddie on varmaan sulhoja jonossa! Muista valita sitten se komein ja hyvätapaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehdottomasti komein ja hyvätapaisin!
      - Eddie -

      Poista